Protokoli in zaščitni ukrepi za varnost in zdravje gostov  na ladji M/S “Der kleine Prinz”

Ob vkrcanju na ladjo

Pred vkrcanjem gostom z brezkontaktnimi infrardečimi termometri izmerimo telesno temperaturo. V primeru povišane telesne temperature ali kakršnegakoli drugega razloga, ki bi kazal na sum na okužbo s koronavirusom, ima gost možnost opraviti testiranje v enem od zdravstvenih centrov v bližini pristanišča.

Pred dostavo prtljage v kabino gostov so ročaji razkuženi.

Na ladji

Na ladji je obvezna uporaba zaščitnih obraznih mask na javnih prostorih na krovu ladje, upoštevanje varnostne razdalje med potniki/osebjem na ladji ter redno razkuževanje rok.

Čiščenje in razkuževanje

Po vsej ladji so nameščeni razkuževalci rok in sredstva za razkuževanje. Redno razkuževanje rok je obvezno za goste in posadko.

Večkrat dnevno poteka temeljito čiščenje, prezračevanje in razkuževanje bivalnih kabin ter javnih prostorov, kot so stopnišča, skupne sanitarije, restavracija in bar. Dodatno in še bolj intenzivno poteka čiščenje površin, s katerimi imajo gostje največ stika (nasloni za roke, stikala, kljuke…). Za čiščenje uporabljamo bolnišnična razkužila.

Med posameznimi plovbami izvedemo dodatno globinsko čiščenje vseh površin na ladji.

Medosebna varnostna razdalja

Število gostov na ladji je omejeno, skladno z veljavnimi navodili v času plovbe, na način, da je možno ohranjanje varnostne medosebne razdalje ter omogočeno kakovostno in udobno preživljanje časa na ladji.

Po priporočilih zdravstvene stroke sta ohranjanje medosebne varnostne razdalje in uporaba zaščitnih obraznih mask dva ključna in najbolj učinkovita ukrepa pri upočasnitvi širjenja koronavirusa.

Skladno z razmerami je v času plovbe na vseh javnih površinah na ladji obvezna uporaba zaščitnih obraznih mask (če to zahtevajo zaostrene razmere, je uporaba obvezna tudi med sedenjem v restavraciji, baru in skupnih prostorih), ravno tako pa tudi upoštevanje varnostne razdalje med posamezniki in redno razkuževanje rok.

V restavraciji in jedilnici

V restavraciji in jedilnici smo uvedli protokole, skladne s smernicami in priporočili za varno strežbo hrane in pijače. Število gostov smo omejili, mize so postavljene v varnem razmaku, skupne površine, mize in stole redno razkužujemo. Hrano pripravljamo in postrežemo skladno s strogimi protokoli varnosti. Obroke vam pri mizi postreže naše osebje, izbira menijev pa je podobna ponudbi, ki je sicer na voljo v sklopu samopostrežnih obrokov.

Brez obiskovalcev

Zaradi zagotavljanja varnosti in zdravja gostov na ladji ter ladijskega osebja, prisotnost dodatnih potnikov, ki pridejo le na krajši obisk oziroma spoznavanje ladje, ni dovoljena.

Program dodatnih izletov

Izleti v naši organizaciji se izvajajo v manjših skupinah. Med programom se ves čas izvajajo postopki in zaščitni ukrepi za varnost in zdravje gostov. Pred vsakim vkrcanjem poteka merjenje telesne temperature.

Med organiziranim prevozom si morajo ob vstopanju in izstopanju v vozilo potniki obvezno razkužiti roke. Vozila so temeljito očiščena in razkužena vsako jutro.

Gostom je na izletih na voljo sistem avdioguide. Na začetku križarjenja, ob vkrcanju na ladjo, gostje skupaj s sistemom avdioguide prejmejo nov komplet ušesnih slušalk; če želijo, pa lahko uporabljajo tudi svoje.

V nekaterih primerih se privez v pristanišču izvaja na način, da se ladje vežejo ena na drugo, gostje določene ladje pa morajo preko druge/ih, da pridejo na kopno. V takšnih primerih je prečkanje ladje možno po zunanjih površinah in ne skozi notranjost ladje, ladijsko osebje pa izvaja še bolj pogosto razkuževanje zunanjih ograj.

Možnost izvajanja testiranja na okužbo s koronavirusom

Morebitno testiranje na koronavirus se izvaja na krovu. Izvaja se lahko ob katerikoli uri in katerikoli dan v tednu, po predhodnem dogovoru. Gostje se lahko testirajo v skupnih prostorih ali v svojih kabinah. Testiranje vseh potnikov in celotne ladijske posadke traja približno 1,5-2 uri.

Za testiranje je potrebna prijava. Pred prihodom zdravstvene ekipe je potrebno izpolniti obrazec z osnovnimi podatki (ime in priimek, rojstni datum, številka osebnega dokumenta, naslov elektronske pošte, ime ladje). Rezultate testiranja gost prejme po elektronski pošti (rezultat hitrega antigenskega testa v približno 15 minutah, rezultat PCR testa v 24 urah).

Osebje

Delo na ladji lahko opravlja le zdravo osebje, kar preverjamo z rednim testiranjem pred vsakim vkrcanjem na krov. Poleg tega opravi osebje pred vkrcanjem zdravniški pregled in je določen čas v izolaciji.

Osebje redno izobražujemo na področju zdravja, zaščite, higiene in varnosti. Na ladji je obvezna uporaba zaščitnih obraznih mask, upoštevanje varnostne razdalje in redno razkuževanje rok.

Na ladji je prisoten zdravstveni delavec, ki nadzira postopke in stanje, povezane z zagotavljanjem varnosti in zdravja, tako gostov kot ladijskega osebja. Pozorno spremljamo morebitni pojav simptomov okužbe, dvakrat dnevno pa izvajamo tudi merjenje telesne temperature zaposlenih.

Protokol ob sumu na okužbo s koronavirusom

V primeru, da se pojavi sum na okužbo s koronavirusom med gosti ali osebjem, se na ladji oblikujeta dve coni:
– oranžna cona je namenjena potnikom s sumom na okužbo ter tistim, ki čakajo na rezultat testiranja;
– rdeča cona je namenjena popolni izolaciji potnikov s pozitivnim rezultatom testa na prisotnost koronavirusa.

V primeru pozitivnega rezultata testiranja na okužbo s koronavirusom se oseba izkrca z ladje v najbližjem pristanišču.

  • najboljša svetovalna storitev
  • varnost in zanesljivost
  • največja ponudba raznolikih potovanj po vsem svetu, tako za individualna kot vodena potovanja in skupine
  • ureditev ogleda  svetovnih športnih, glasbenih, kulturnih,… dogodkov
  • organizacija različnih oblik prevozov;  letalskih kart, rent-a-car, železniških ali avtobusnih prevozov
  • ureditev bivanja v namestitvi po vaši želji; luksuzna hiška na morju, nastanitve prek Airbnb ali nastanitev v izbranih top hotelih
  • 24-urni servis
  • razširjena Kompasova mreža po vsem svetu
  • najširši izbor slovenskih in tujih organizatorjev
  • največja ponudba na enem mestu
  • največja ponudba v zadnjem hipu
  • dostopni plačilni pogoji
  • članstvo v KompasPlus programu zvestobe

    Z oddajo povpraševanja soglašate, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji poslovanja in politiko zasebnosti ter se z njimi strinjate.

    GDPR soglasje*
    [Soglašam, da Kompas d.o.o. Moje osebne podatke iz tega obrazca uporablja za pripravo želene ponudbe, izvajanje neposrednega trženja (obveščanja o novostih in posebnih ponudbah podjetij skupine Kompas d.o.o.) z uporabo e-pošte. Od obvestil se lahko kadarkoli odjavite.]

    Kompas plus - Svet potovalnih ugodnosti
    Svet potovalnih ugodnosti

    Včlanite se v KompasPlus program zvestobe in zbirajte točke zvestobe, da dobite dodatne ugodnosti pri vaših potovanjih!

    Včlanite se

    MyWay

    Počitnice po meri

    Izkušeni tim svetovalcev vam v 24 urah pripravi individualno ponudbo po meri. Naročniku zagotavljamo osebni pristop in celovit strokovni servis.

    Sestavite si počitnice