INFORMACIJE O POTOVANJU – HRVAŠKA: COVID-1 – PLAVA LAGUNA

DOBRO DOŠLI

 

Želimo vam izreči dobrodošlico in vas vabimo, da raziščete naši destinaciji Poreč, Umag!

Bivanje v naravi in vse dejavnosti na prostem so dovoljeni in priporočeni ob upoštevanju ukrepov socialne distance.

Plaže in druge javne površine se lahko uporabljajo in na njih lahko preživljate čas ob upoštevanju ukrepov socialne distance in drugih predpisanih ukrepov.

Restavracije, bari, trgovine in druge storitve so odprti s prilagojenim delovnim časom in v skladu s predpisanimi zakonodajnimi ukrepi, da bi vam zagotovili največjo možno varnost.

Informacije o primerih COVID-19 na Hrvaškem po regijah (dnevno se posodablja): CroatiaCovid19.info.

PREHOD MEJE – VSTOP V REPUBLIKO HRVAŠKO

Prosimo upoštevajte veljavne ukrepe in navodila hrvaških organov.

Več informacij o predpisih za vstop na Hrvaško najdete tukaj.

Za hitrejši prehod meje in vstop v Republiko Hrvaško vam priporočamo, da izpolnite spletni obrazec, ki je na voljo na naslednji strani (klik na banner):

Interaktivno orodje si lahko ogledate na uradni spletni strani Evropske Unije, ki vam nudi informacije s katerimi lahko samozavestno načrtujete potovanja in počitnice na Hrvaškem.

BREZSKRBNI ODMOR
varna izbira za varen oddih

Vaša varnost je pri nas na prvem mestu, zato v objektih Plave Lagune še več pozornosti namenjamo zdravju, čistoči in osebnemu prostoru ter izvajamo vse potrebne ukrepe, da bi se pri nas počutili varno, prijetno in sproščeno. Tudi v teh izjemnih trenutkih se trudimo, da bi vam omogočili popoln užitek in dostop do turističnih atrakcij, lepot destinacije in izbrane nastanitve.

Naše zavzemanje za vaše brezskrbno bivanje dodatno potrjuje nacionalna oznaka varnosti Safe Stay in Croatia.

Cilj tega projekta, ki ga izvaja Ministrstvo za turizem in šport je seznaniti obiskovalce in deležnike s področja turizma s protokoli in ukrepi, ki se izvajajo na Hrvaškem na vseh ravneh turističnih dejavnosti.

Bodite varni od začetka do konca svojega bivanja. Varnostni protokoli na Hrvaškem so v vseh segmentih skladni s svetovnimi varnostnimi standardi.

TESTIRANJE NA SARS-CoV-2 (COVID-19) V PLAVI LAGUNI

Za čim bolj brezskrben oddih vsem svojim gostom nudimo možnost testiranja v Poreču in Umagu. Preiskave opravlja hrvaški Zavod za javno zdravje. Rezultati v hrvaščini so za PCR test na voljo v 24 urah, za hitri antigenski test (HAG) pa v roku 1 ure. Potrebna je predhodna prijava (najmanj 36 ur vnaprej) na recepciji objekta.
Cena hitrega antigenskega testa (HAG) je 17 EUR (125 HRK), za PCR test pa 63 EUR (470 HRK) na osebo.

Ukrepi za preprečevanje ter protokoli dela in ravnanja v zvezi s pandemijo COVID-19 v objektih Plave Lagune zajemajo naslednje:

SPLOŠNO

  • Ob prijavi na recepciji je med gosti zagotovljena razdalja 2 m; sedežne garniture in garniture z ležalno površino v skupnih prostorih so prerazporejene po celotnem objektu zaradi upoštevanja predpisanih ukrepov fizične razdalje (prostor med ležalniki na plaži/v wellnessu, med mizami v restavracijah in barih, pohištvo za oddih na območju recepcije).
  • Aplikacija PLAVA LAGUNA mGUEST omogoča brezkontaktno rezervacijo mest v restavraciji v času penzionskih obrokov in programov Activities&Experiences.
  • Razkužila za roke so na voljo v javnih prostorih in objektih v brezkontaktnih dozirnikih, zlasti v prostorih, kjer je veliko ljudi oziroma kjer je večji kontakt med osebjem in gosti ter med samimi gosti.
  • Izvaja se pogosto razkuževanje stikalne plošče v dvigalu, stopniščnih držal in zaslonov na dotik, če so v objektu.
  • Uporaba dvigal je omejena na dve osebi istočasno, razen v primeru družine.
  • Izvaja se pogosto razkuževanje držal na stolih (ki imajo držala).
  • Nošenje zaščitnih mask na recepciji in v skupnih prostorih je obvezno.
  • Na zahtevo so vsem gostom na voljo zaščitne maske in rokavice.

OSEBJE

  • Osebje je seznanjeno z vsemi priporočenimi ukrepi Svetovne zdravstvene organizacije ter nacionalnih in lokalnih zdravstvenih institucij.
  • Člani osebja si izmerijo telesno temperaturo pred vsakim prihodom na delo in nenehno skrbijo za temeljito osebno higieno, zlasti s pogostim umivanjem in razkuževanjem rok.
  • Pri interakciji z gosti se uporablja predpisana zaščitna oprema s strani osebja.
  • V prostorih za osebje so nameščena dodatna razkužila za roke.
  • Izvajajo se posebna izobraževanja in usposabljanja o bolezni COVID-19 in zaščitnih ukrepih.

RECEPCIJA

  • Na vhodu v recepcijo so na voljo sredstva za razkuževanje in jasna obvestila o predpisanih priporočilih in sprejetih ukrepih za preprečevanje širjenja okužbe.
  • Prostor recepcije se pogosto temeljito prezrači in razkuži.
  • Okrepljeno je dnevno razkuževanje pultov in tal na recepcijah.
  • Po hotelu so nameščene signalizacija in smerne oznake, ki opozarjajo na predpisano ohranjanje razdalje in zaščitne ukrepe.
  • Gosti lahko za hitrejšo prijavo ob prihodu uporabijo spletno storitev Plava Laguna online check-in. Postopek je hiter in enostaven. Vsi neposredni gosti bodo prejeli elektronsko pošto s potrdilom o rezervaciji in povezavo do spletnega obrazca za hitro prijavo. Z izpolnitvijo tega obrazca bodo pospešili postopek, prihranili čas in si zagotovili minimalen stik z osebjem recepcije.
  • Da bi zmanjšali gnečo in se izognili čakanju v vrsti, je gostom na recepciji ali prek aplikacije mGuest omogočena izbira termina za odjavo pred odhodom.

HRANA IN PIJAČA

  • Na vhodih v restavracije in bare so na voljo razkužila v brezkontaktnih dozirnikih.
  • Stoli in mize v restavracijah in barih so razporejeni tako, da zagotavljajo ohranjanje socialne distance.
  • Po vsakem odhodu gostov se mize temeljito očistijo in razkužijo.
  • Na mizah za samopostrežbo v restavracijah je nameščena dodatna zaščitna pregrada iz pleksi stekla.
  • Obstoječi način postrežbe (integralna miza) se je v primerjavi s prejšnjo prakso ohranil s spremenjenim konceptom in zdaj gostje niso več v neposrednem stiku s hrano in kleščami, ampak hrano deli izključno osebje.
  • Da bi bila gneča čim manjša, je vsak obrok v restavracijah za penzionske goste časovno razdeljen na dva termina.
  • Rezervacija v restavraciji ni obvezna, vendar je priporočljiva in možna prek aplikacije PLAVA LAGUNA mGUEST, kjer si lahko ogledate in izberete termine za vsak obrok.
  • Okrepljeno je dnevno razkuževanje tal v restavracijah in barih.
  • Okrepljeni so higienski protokoli in zaščitni ukrepi med ravnanjem s hrano.

NASTANITVENE ENOTE

  • Vsaka soba se pospravi in očisti v skladu z visokimi higienskimi standardi, zlasti pa se površine temeljito razkužijo.
  • Gosti lahko izberejo popolno zasebnost (osebje vstopi v nastanitveno enoto samo na poziv gosta). Ta storitev se lahko nastavi in spremeni v vsakem trenutku prek aplikacije PLAVA LAGUNA mGUEST.
  • Na voljo je možnost brezkontaktne sobne strežbe prek aplikacije PLAVA LAGUNA mGUEST (osebje naročeno dostavi pred vrata/odnese izpred vrat hotelske sobe).
  • Dodatna posteljna pregrinjala so odstranjena iz hotelskih sob in na voljo na zahtevo.

SKUPNI PROSTORI

  • Gostom so na voljo jasno vidne informacije s smernicami o ravnanju in ukrepih socialnega distanciranja.
  • Na pogosto obiskanih mestih so na voljo razkužila.
  • Skupni prostori, še zlasti sanitarije, se temeljito čistijo in razkužujejo.
  • Vsi skupni prostori v objektu se pogosto zračijo.

PLAŽE, BAZENI, ŠPORT, ACTIVITIES & EXPERIENCES

  • Gostom so na voljo jasno vidne informacije s smernicami o ravnanju in ukrepih socialnega distanciranja.
  • Ležalniki na bazenih in plažah so postavljeni v skladu s predpisanimi ukrepi socialnega distanciranja, in se redno in temeljito razkužujejo
  • Vsi zaprti prostori pa se pogosto zračijo in čistijo.
  • Vse športne in programov Activities&Experiences so prilagojene predpisanim priporočilom pristojnih organov.
  • Za uporabo športnih in programov Activities&Experiences je treba rezervirati termin – Aplikacija PLAVA LAGUNA mGUEST omogoča brezkontaktno rezervacijo.
  • Gosti in zaposleni v wellnessu morajo nositi zaščitne maske.
  • Mokre savne wellnessa ne obratujejo.

Hvala, da upoštevate predpisane ukrepe in priporočila in nam tako pomagate, da vsi skupaj ostanemo zdravi.

Kompas plus - Svet potovalnih ugodnosti
Svet potovalnih ugodnosti

Včlanite se v KompasPlus program zvestobe in zbirajte točke zvestobe, da dobite dodatne ugodnosti pri vaših potovanjih!

Včlanite se

Zakaj Kompas?

Vaše mnenje šteje!

Z namenom, da bomo pri načinu svetovanja in pripravi nepozabnih počitnic in potovanj še boljši, vas prosimo za pomoč.