COVID-19: Pomembne informacije

VAŠA DOBROBIT JE NAŠA PREDNOSTNA NALOGA

Za nas, skupino Maistra Hospitality Group, je najpomembnejša dobrobit naših gostov, zaposlenih in skupnosti. Prav zato ravnamo odgovorno in skrbno spremljamo razvoj situacije v povezavi s koronavirusom ter uvajamo korake, ki so v skladu s priporočenimi postopki in protokoli Hrvaškega zavoda za javno zdravje ter priporočili Svetovne zdravstvene organizacije. Sodelujemo tudi v projektu Stay Safe in Croatia, s čimer zagotavljamo spoštovanje in izvajanje aktualnih zdravstvenih in varnostnih priporočil.

[DNEVNO POROČILO] Najnovejše število potrjenih primerov okužb na Hrvaškem: https://www.croatiacovid19.info/

Dobrodošli v naših hotelih in letoviščih – pričakujemo vas!

V teh okoliščinah razumemo vašo potrebo po prilagodljivosti, zato vam za lažje načrtovanje potovanja ponujamo prilagodljive pogoje rezervacije brez vseh obveznosti ter vam zagotavljamo možnost njene brezplačne odpovedi.
Za rezervacije in več informacij o odprtosti naših hotelov in letovišč obiščite naše spletno mesto www.maistra.com/si/namestitev

Preprečevanje in nadzor

Pomen ohranjanja standardov higiene in čistoče smo vedno jemali resno, glede na trenutno situacijo pa je slednje pomembnejše kot kadarkoli prej. Vsakodnevno izvajamo usposabljanja in izobraževanja zaposlenih v hotelu, na katerih jih seznanjamo s protokoli čiščenja in ohranjanja higiene. Prav tako smo še zaostrili že tako visoke standarde ravnanja s hrano ter povečali pogostost čiščenja in razkuževanja vseh prostorov in površin v stavbi, še posebej javnih mest, s poudarkom na površinah, ki se jih ljudje pogosto dotikajo.
Tukaj najdete vse informacije o aktualnih ukrepih, ki smo jih sprejeli v naših objektih, pa tudi koristne informacije, povezane z vašim prihodom in bivanjem na destinaciji.

Recepcija

  • Možnost elektronske prijave v namestitveni objekt po e-pošti pred prihodom na destinacijo.
  • Dostop do podrobnih informacij za goste o sprejetih ukrepih za preprečevanje širjenja bolezni COVID-19.
  • Omejeno gibanje in zadrževanje več gostov na recepciji.
  • Uporaba zaščitne pregrade na recepcijskem pultu.
  • Ohranjanje razdalje na prostoru okrog recepcije.
  • Dostopnost zaščitnih mask, rokavic in razkužil na zahtevo.
  • Razpoložljivost sredstev za razkuževanje rok pri vhodu v objekt in na recepciji ali v preddverju.
  • Možnost najave odjave iz hotela zaradi vnaprejšnje priprave računa in s tem kar se da kratkega zadrževanja na recepciji.

Restavracije in bari

  • Razpoložljivost sredstev za razkuževanje rok pri vhodu v restavracije in bare.
  • Obvezno nošenje zaščitne maske.
  • Razdalja med mizami v zaprtem prostoru 4 metre, razdalja med stoli pa 2 metra. Na terasah oz. na odprtem so mize oddaljene 3 metre, pri stolih sosednjih miz pa se upošteva predpisana razdalja 1,5 metra.
  • Razpored miz, ki omogočajo varno razdaljo med gosti.
  • Zaposleni so usposobljeni za varno in higiensko pripravo hrane ter nudenje storitev.
  • Osebje spoštuje dobre prakse ohranjanja osebne higiene (pogosto umivanje rok, higiena kašlja).
  • Samopostrežne storitve izvaja osebje, ki streže hrano, samopostrežba ni dovoljena.
  • Družba Maistra izvaja samoinšpekcijo po svojih smernicah o standardih varne hrane.
  • V à la carte restavracijah so mize do prihoda gostov prazne, pribor se razdeli šele, ko gosti sedejo. V penzionskih restavracijah oz. restavracijah s samopostrežnimi storitvami se vse mize pripravijo pred odprtjem restavracije, priprava pogrinjka se izvede šele ob prihodu novih gostov za mizo.
  • Razkuževanje miz, jedilnih listov in cenikov ter vseh ostalih predmetov, ki se nahajajo na mizi, ter zamenjava pogrinjka za vsakim gostom.

Čiščenje

  • Izvajanje novega načrta čiščenja, ki vključuje razkuževanje vseh površin in prostorov.
  • Dostopnost informacij za goste o novih postopkih čiščenja sob in zamenjavi posteljnine.
  • Pogostejše pranje in razkuževanje posteljnine ter brisač.
  • Čiščenje sobe, zamenjava posteljnine in brisač izključno na zahtevo gosta na recepciji po prihodu v hotel ali v času bivanja.
  • Sobarice nosijo rokavice in maske.
  • V času čiščenja sob so okna in vrata odprta, da se poveča kroženje zraka in s tem kakovostno prezrači prostor.
  • Minibar se po prvem polnjenju označi z zaščitno nalepko ali pa se napolni izključno na zahtevo gosta. Polnjenje minibara se lahko naroči s klicem na recepcijo.
  • Posebna pozornost je namenjena razkuževanju površin v namestitveni enoti, ki se jih ljudje pogosto dotikajo (pohištvo, minibar, stikala za luči, telefon, sušilnik za lase, sef, ročaji, daljinski upravljalniki, pipe, tipke, obešalniki itd.).
  • Izvajanje podrobnega načrta čiščenja in razkuževanja predmetov in površin, ki se jih ljudje pogosto dotikajo, v javnih prostorih objekta.
  • Razpoložljivost sredstev za razkuževanje rok na različnih lokacijah in prostorih objekta, vključno z javnimi stranišči, ki jih uporabljajo gosti in osebje, ter v drugih relevantnih prostorih.
  • Dostopnost navodil za pravilno umivanje rok na javnih straniščih.
  • Dostopnost razporeda čiščenja na javnih straniščih.

Kongresi

  • Priprava dvoran in prostorov za sestanke v skladu z aktualnimi priporočili Hrvaškega zavoda za javno zdravje z dvometrsko razdaljo med stoli.
  • Obvezna uporaba obraznih mask za udeležence kongresa.
  • Največje število udeležencev v skladu z odločitvijo nacionalnega štaba.

Kids Club v družinskem hotelu Amarin

  • Delovni čas Kids Cluba je od 9. do 20. ure z odmorom med 13. in 14. uro, ko se izvaja generalno razkuževanje in prezračevanje prostorov.
  • Obvezna prijava za določen čas dejavnosti in skupino.
  • Starši pripeljejo otroka s predhodno izpolnjenim obrazcem za prijavo za Kids Club, ki so ga dobili na recepciji ob prijavi v hotel.
  • Merjenje temperature, razkuževanje rok in preverjanje simptomov prehlada pred vstopom v prostor za otroke.
  • Otrokom z vročino in simptomi prehlada ni dovoljen vstop v Kids Club.
  • Razpoložljivost sredstev za razkuževanje rok pri vhodu v prostor za otroke.
  • V Kids Clubu so lahko otroci izključno v nogavicah.
  • Starši otroke pripeljejo in odpeljejo ob strogem spoštovanju predpisanih ukrepov za varno razdaljo.
  • Druge osebe, vključno s starši, se morajo izogibati vstopu v prostore, v katerih se nahajajo otroci.
  • Vsakodnevno predvajanje posebnega otroškega programa.
  • Razkuževanje igračk nekajkrat dnevno.
  • Otroci s posebnimi potrebami lahko v prostoru za otroke bivajo v skladu z individualnim dogovorom z vzgojitelji.
  • Varstvo otrok je dostopno na zahtevo na recepciji z doplačilom.
  • Storitev menjave plenic in hranjenja otrok ni na voljo.
  • Stranišče v prostoru za otroke je namenjeno izključno otrokom.
  • Modra mreža – modro mrežo lahko otroci uporabljajo izključno v nogavicah. Modre mreže ni mogoče uporabljati med 13. in 14. uro, ko se izvaja razkuževanje prostora.

Plaža, bazen in spa

  • Osebje uporablja zaščitne maske in drugo zaščitno opremo, kjer je to potrebno, med delom in vzdrževanjem.
  • Izvajanje novega načrta za razkuževanje predmetov in površin, ki se jih ljudje pogosto dotikajo.
  • Na bazenih in plažah je zagotovljena varna razdalja z načrtom razdalje med ležalniki.
  • Ležalnike redno razkužujemo. Priporočamo, da pred uporabo ležalnik prekrijete z brisačo.
  • Zahvaljujoč bipolarnim ionizatorjem, ki zagotavljajo neprestano razkuževanje savne, so odprte vse vrste savn.
  • Savne in skupni prostori se prezračujejo s svežim zrakom, če je to mogoče.
  • V savni je lahko hkrati omejeno število ljudi.
  • Family Hotel Amarin – za časovno omejeno uporabo bazena in savn je potrebna rezervacija. Rezervacije opravite na recepciji Marwel Wellnessa v hotelu.

Operativne dejavnosti

Sledimo smernicam in priporočilom lokalnih organov: https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/

  • Redno umivanje rok z milom in vodo ali uporaba sredstev za razkuževanje na osnovi alkohola.
  • Med kašljanjem ali kihanjem si je treba prekriti usta in nos s komolcem ali robčkom, ki se nato odvrže, in si umiti roke.
  • Izogibajte se dotikanju obraza, ust, nosu in oči.
  • Izogibajte se tesnemu stiku z ljudmi, ki se ne počutijo dobro in imajo simptome, kot so povišana temperatura, kašelj in/ali oteženo dihanje.
  • Izogibajte se rokovanju ali tesnemu telesnemu stiku; ohranjajte varno razdaljo.
  • Obvezna uporaba zaščitnih rokavic za osebje, ki streže hrano, ter sobarice/čistilke.
  • Spremljanje telesne temperature zaposlenih z brezstičnim toplomerom vsak dan ob prihodu v službo. Hranjenje evidence meritev telesne temperature zaradi varovanja zdravja in ohranjanja varnosti zaposlenih v vsakem trenutku.
  • Zaposleni, ki se ne počutijo dobro, bi morali ostati doma, poklicati svojega zdravnika in se izogibati odhodu v zdravstveno ustanovo, razen če jim je to svetoval zdravnik.
  • V primeru pojava koronavirusa v katerem od naših objektov je opredeljen postopek z vsemi standardnimi operativnimi postopki in številkami za stik (https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/postupanje-zdravstvenih-djelatnika-u-slucaju-postavljanja-sumnje-na-novi-koronavirus-2019-ncov/).

Vaša varnost je naša prednostna naloga – kako nam lahko pomagate

Da bi nam pomagali zaščititi sebe in naše osebje, upoštevajte navodila in priporočila organov:

  • Redno si umivajte roke z milom in vodo ali uporabljajte razkužilo na osnovi alkohola.
  • Ko kašljate ali kihate, si prekrijte usta in nos s komolcem ali papirnatim robčkom, ki ga nato vrzite v smeti, in si umijte roke.
  • Izogibajte se dotikanju obraza, ust, nosu in oči.
  • Izogibajte se tesnemu stiku z bolnimi ljudmi, ki imajo simptome, kot so povišana temperatura, kašelj in/ali oteženo dihanje.
  • Izogibajte se rokovanju in tesnemu telesnemu stiku; ohranjajte varno razdaljo (najmanj 2 m).
  • Nosite zaščitno obrazno masko, ko se gibljete po skupnih zaprtih prostorih objekta (prostor recepcije, v gostinskih delih do takrat, ko sedete k mizi, dvoranah za sestanke, prostorih za animacijo …).
  • Če opazite simptome, kot so povišana temperatura, kašelj in/ali oteženo dihanje, iz sobe pokličite recepcijo.

Pravila o prehajanju državne meje

Za lažji in hitrejši prehod državne meje vam priporočamo, da prek spletnega mesta entercroatia.mup.hr vnaprej dostavite svoje podatke. Tako se lahko izognete dodatnemu zadrževanju na mejnem prehodu, saj bo mejna policija v sistemu že imela vaše podatke.

Na spletnem mestu Evropske komisije ‘Re-open EU‘ lahko poiščete informacije o potovanju znotraj meja Evropske unije, situaciji na mejnih prehodih ter vseh dostopnih prevoznih sredstvih in turističnih storitvah v državah, ki so članice Evropske unije.

Da bi povečali stopnjo varnosti in vam omogočili kar se da brezskrbne počitnice, za vse naše goste, za katere je to pogoj za vrnitev v državo bivališča, organiziramo testiranje. Cena PCR-testa z rezultati v roku 24 ur v hrvaškem jeziku znaša 375,00 kn (približno 50 EUR), cena hitrega testa z rezultati v manj kot eni uri pa znaša 100,00 kn (približno 14 EUR). Odvzem vzorca je organiziran v objektu samem.

Za dodatne informacije o koronavirusu obiščite uradno stran Vlade RH www.koronavirus.hr/en

Pogosta vprašanja

Kaj potrebujem za vstop na Hrvaško?

Aktualne informacije, povezane z vstopom v Republiko Hrvaško, lahko preverite na www.koronavirus.hr/en.

Za lažji vstop in bivanje na Hrvaškem izpolnite spletni obrazec na entercroatia.mup.hr.

Ali so v objektih na voljo vse vsebine in kakšni so ukrepi za goste?

Gostom so na voljo vse vsebine v objektih. Delovni čas restavracij, barov, wellness & spa centrov ter športnih vsebin je dostopen na spletni strani objekta.

Po zadnjih priporočilih in v skladu z zadnjimi odločitvami ustreznih institucij je na zaprtih javnih mestih treba nositi zaščitno masko.

Bomo po vrnitvi domov morali v samoizolacijo?

Prosimo vas, da se o pogojih vrnitve obrnete na pristojne organe države, iz katere prihajate.

Kaj se zgodi, če se gost okuži med bivanjem? In kaj se zgodi z drugimi, ki so tam bivali?

V primeru suma okužbe s COVIDOM-19 se bo osebje hotela obrnilo na pristojne zdravstvene ustanove, ki bodo ravnale po določenem protokolu. Podrobnosti o protokolu najdete na https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/postupanje-zdravstvenih-djelatnika-u-slucaju-postavljanja-sumnje-na-novi-koronavirus-2019-ncov

Se pogoji za storniranje spremenijo, če se gost okuži?

Pogoji se ne spremenijo.

Na kakšen način se bo nadzorovalo število gostov in razdalja med gosti, ki se zadržujejo na bazenu, plaži, v restavraciji in wellnessu?

Na bazenih in plažah je zagotovljena varna razdalja s pomočjo načrta razporeditve ležalnikov za sončenje. O upoštevanju zaščitnih ukrepov so poučeni tudi gosti sami, da bi zaščitili sebe, druge goste in osebje.

Kaj se je spremenilo v primerjavi z letom 2019?

Vse novosti o poslovanju, ponudbi in storitvah posameznega objekta najdete na našem spletnem mestu.

Še naprej bomo spremljali smernice lokalnih in svetovnih zdravstvenih organov ter sprejemali ustrezne zdravstvene in zaščitne ukrepe, da bi svojim cenjenim gostom zagotovili varno okolje in želeno raven storitev.

Upamo, da boste vi in vaša družina ostali varni ter da vam bomo lahko kmalu zaželeli dobrodošlico!

Maistra Hospitality Group

Kompas plus - Svet potovalnih ugodnosti
Svet potovalnih ugodnosti

Včlanite se v KompasPlus program zvestobe in zbirajte točke zvestobe, da dobite dodatne ugodnosti pri vaših potovanjih!

Včlanite se

MyWay

Počitnice po meri

Izkušeni tim svetovalcev vam v 24 urah pripravi individualno ponudbo po meri. Naročniku zagotavljamo osebni pristop in celovit strokovni servis.

Sestavite si počitnice