mediteran_cenik

Veljavnost cenika: do 1. 8. 2020 135 indoplačatipodaljšanobivanjenasobo,odvisnood posameznegahotela.Vvečinihotelovimajoprostor,kjerdo odhodalahkoshraniteprtljago,seosvežiteinpreoblečete. Veljasizapomniti,dahotelskaupravaneodgovarjaza denarindragocenosti,kijihimatevhotelskisobi.Vizogib neprijetnostimpriporočamonajemsefavsobialirecepciji. Želje strank: vaše posebne želje, ki nam jih boste posredovali ob prijavi bomo seveda sprejeli vendar bi radi dodatno opozorili, da je izpolnitev vaših želja odvisna od hotelirja in zanje ne prevzemamo odgovornosti, oz. je le-ta neobvezujoča. Nastanitev za tri ali več oseb: v kolikor v opisu sobe ni drugače navedeno, gre največkrat za standardne sobe z možnostjo dodatnega ležišča, kar pa lahko privede do prostorske stiske. Dodatna ležišča v večini primerov niso enakovredna normalnim hotelskim posteljam (pogosto zložljiva postelja ali zofa) in so lahko krajša ali ožja. Vse to smo že upoštevali pri oblikovanju cen. Promo-economy sobe: V posameznih objektih je možno rezervirati t.i. »promo« ali »economy« sobe. To pomeni, da boste nastanjeni v kateremkoli tipu sobe, ki bo na voljo ob vašem prihodu v hotel. Praviloma so to cenovno najbolj ugodne sobe. Klimatske naprave: v opisu hotela je navedeno, ali le-ta razpolaga s klimatsko napravo. V številnih hotelih so v zadnjih letih klimatske naprave posodobili, tako da delujejo le pri zaprtih vratih in oknih oz. ob uporabi ključa. Klimatska naprava se ob odhodu iz sobe oz. odprtju oken ali vrat avtomatsko izklopi. Žal je obratovanje klimatskih naprav povezano s hrupom. Oskrba z vodo/električno energijo: zaradi dolgotrajne suše ali vročine lahko občasno pride do pomanjkanja vode ali prekinjene oskrbe z električno energijo, na kar hotelir nima vpliva. V številnih deželah pridobivajo toplo vodo s sončno energijo. Pri slabem vremenu oz. istočasni uporabi več hotelskih prh lahko pride do kratkotrajnih omejitev. Nočni mir: upoštevajte, da je lahko v hotelih in klubih tudi po 22. uri zelo hrupno. Večina sredozemskih dežel oživi šele po sončnem zahodu in se umiri šele zjutraj. Prav v počitniških krajih se pogosto v neposredni okolici hotelskih naselij nahajajo bari, diskoteke in druge možnosti zabave, ki imajo uradna dovoljenja, zato na hrup ni mogoče vplivati. Običajno, iz higienskih razlogov in visokih dnevnih temperatur, odvažajo smeti v zgodnjih jutranjih urah, da se tako prepreči nastajanje neprijetnega vonja. Upoštevajte, da odvoz ne poteka vedno brez hrupa, a je nujen. Večina prihodov potnikov na počitniške destinacije je povezana z letalskim prevozom, kar ima za posledico gost letalski promet in s tem povezan hrup. Približna oddaljenost hotelskega objekta od letališča je navedena v opisu hotelov v katalogu. Hrana inpijača: počitniške dežele nudijo v številnih hotelihmed drugimtudi svoje tipične jedi, pogosto pripravljene s posebnimi začimbami in sestavinami ter jih ne strežejo vedno vroče. Upoštevajte, da telo pogosto potrebuje več dni, da se privadi na toplo podnebje in drugačno prehrano. Te okoliščine in uživanje hlajenih pijač z ledom lahko privedejo do želodčnih težav in obolenj (potovalna diareja). Najnovejše raziskave so pokazale, da se tovrstna obolenja pojavljajo tudi pri ljudeh, ki večkrat bivajo v južnih deželah in so posledica navedenih, spremenjenih življenjskih pogojev. Torej do teh obolenj ne pride zaradi pomanjkljive kakovosti predelanih živil ali slabih higienskih pogojev. V večini dežel voda iz pipe ni pitna. Priporočamo, da se pred potovanjemposvetujete s svojimzdravnikomoz. farmacevtom in se oskrbite z ustreznimi zdravili. Pri pol penzionu se storitev načeloma začne vedno z večerjo in konča z zajtrkomna dan odhoda (neodvisno od časov letov). Ob določenih urah lahko v restavracijah in barih pride domanjših čakalnih dob. Živil in pijač, kupljenih izven hotelskega sklopa, zaradi hišnih pravil ni dovoljeno prenašati v hotel. Ob poznih prihodih oz. zgodnjih odhodih iz hotela: hotelirji niso dolžni postreči večerje oz. zajtrka. V kolikor se v kraju samem odločite za izlet (po navadi zaradi zgodnjih časov odhoda še ni zajtrka), se v hotelu pozanimajte o možnosti lunch-paketa. Kontinentalni zajtrk: navadno je sestavljen le iz masla, marmelade, kave, čaja in kruha oziroma žemljic. Večinoma ga strežejo, lahko pa je tudi kot samopostrežni. Obogatenkontinentalni zajtrk: običajno jemožen v dveh oblikah. Lahko je kontinentalni zajtrk, pri katerem je vsak dan na voljo še npr. ena vrsta salame ali/in sira termorda še sadni sirup. Lahko pa je kontinentalni zajtrk tak, damu vsak dan dodajo kaj drugega, npr. en dan trdo kuhano jajce, drugi dan nekaj rezin sira, tretji dan jogurt itd. Lahko ga strežejo, lahko pa je tudi samopostrežni. Ameriškizajtrk: običajnojesestavljenvsajizmasla, marmelade,čaja,kave,mleka,kruha,žemljic,salame,sira, sadnegasirupa,jajc,jogurta,sadjaalikompota.Vnekaterih objektihjeboljbogatinraznovrsten,vdrugihmanj. Večinomajesamopostrežni,lahkopagatudistrežejo. All inclusive (vse vključeno): natančen obseg v ceno vključenih storitev je naveden v opisu hotela in je odvisen od njegove kategorije. Natančen program All inclusive ponudbe pridobite na recepciji hotela. Ustekleničeno vodo je potrebno plačati. All inclusive storitve je možno koristiti do odjave iz hotela (check- out). Neizkoriščene storitve se ne izplačajo. V večini hotelov, ki imajo poleg standardnih storitev tudi All Inclusive ponudbo, boste ob prijavi prejeli plastično zapestnico, ki jo je potrebno nositi ves čas bivanja v hotelu, saj velja kot dokazilo o plačani storitvi. Mini bar: v določenih hotelih je napolnjen z vodo ter nekaterimi brezalkoholnimi in alkoholnimi pijačami (proti doplačilu). Ponekod so ob prihodu gostov napolnjeni le z vodo, ponekod prazni in se polnijo na željo gostov (doplačilo). Internet: v nekaterih hotelih je dostop do brezžičnega interneta na področju recepcije (doplačilo). Opozorilo: ob več uporabnikih hkrati je hitrost upočasnjena oz. motena. Oblačila: v večini hotelov (predvsem višje kategorije) veljajo v restavracijah posebna pravila oblačenja, zato pri večerji za moške priporočamo dolge hlače. Šport, animacija, aktivnosti: ponujene aktivnosti se lahko koristijo glede na razpoložljivosti in vremenske razmere. Določene storitve je možno koristiti po predhodni rezervaciji, informacije o teh storitvah prejmete od našega predstavnika oz. hotelskega sodelavca. Upoštevajte, da športni rekviziti ter igrišča ne ustrezajo vedno našim standardom in so lahko glede na pogosto uporabo v slabšem stanju. Uporaba športnih naprav ter udeležba pri športnih, animacijskih in drugih aktivnostih je na lastno odgovornost. Starši odgovarjajo za svoje otroke, vodstvo hotela ne odgovarja za morebitne poškodbe, ki nastanejo pri teh aktivnostih. Športne naprave in vozila pred izposojo oz. uporabo dobro preglejte. Pri poškodbah opreme se plača odškodnina v kraju samem. Otroška animacija oz. otroški klub ni otroški vrtec. V mednarodnih klubih in hotelskih sklopih zabaviščni program ter animacija poteka v različnih jezikih. Ležalniki, senčniki in plaža : v opisih hotelov je navedeno, ali so na razpolago senčniki in ležalniki in v večini primerov, ali je potrebno doplačilo. Upoštevajte, da zaradi prostorskih razlogov ni na voljo toliko ležalnikov in senčnikov, kakršna je kapaciteta hotelskih gostov, zato so le v omejenem številu. Posebno v visoki sezoni jih ni vedno dovolj. Rezerviranje več ležalnikov istočasno na različnih mestih in ob zgodnjih jutranjih urah je prepovedano. Plaža in razdalje do plaže, ki so navedene ob posameznih hotelih, so zgolj informativne in predstavljajo približno oceno ali zračno razdaljo. Zato je pešpot ali vožnja lahko daljša. Plaže pred hotelskimi sklopi so večinoma javna last, čiščenje plaže je zato v pristojnosti lokalne uprave. Načeloma pa določena področja na plaži pred hotelskim sklopom oskrbuje hotelir (ležalniki, senčniki, bari,...). Vsekakor se tudi hotelir trudi, da je ta del plaže čist. Istočasno vas pozivamo, da se tudi sami kot gostje tega zavedate in smeti primerno odstranite. Podnebne razmere, veter in tokovi lahko privedejo do naplavin npr. morske trave, meduz ipd. Zaradi tega lahko pride do omejitev ali sprememb pri kopanju ali uporabi plaže, na kar pa žal nimamo vpliva. Upoštevajte navodila v hotelu oz. na plaži glede kopanja, bodite pozorni na tokove in vremenske razmere ter na plimo in oseko. Brisače: v hotelih 2*, 3* in ponekod tudi v 4* brisače v kopalnici menjajo po potrebi in ne vsak dan. Hotelski bazeni: iz higienskih razlogov je nujno dodajanje kemikalij v bazensko vodo, zato priporočamo gostom z občutljivo kožo, da se o tem pogovorijo s svojim zdravnikom. Voda v bazenih se redno menjava in v tem času bazena ni možno uporabljati. V obratovalnem času je uporaba bazena dovoljena ob upoštevanju pravil in na lastno odgovornost, starši odgovarjajo za svoje otroke. Vzdrževalna/gradbena dela: posamezna turistična področja so še vedno v gradnji, se neprestano širijo in izboljšujejo obstoječo infrastrukturo, zaradi česar lahko pride izven hotelskega sklopa do gradbenih del, na katere nimamo vpliva oz. jih ne moremo preprečiti. Varnost: dragocene predmete, gotovino in dokumente primerno spravite v sef (v sobi ali na recepciji). Če vas kljub temumed vašimbivanjemokradejo, obvezno prijavite krajo na policiji. V temprimeru in v drugih nujnih primerih se nemudoma obrnite na naše predstavnike, ki vambodo pomagali po svojihmočeh. Naše podjetje in tudi hotelir ne prevzema nikakršne odgovornosti. Prebukacije (overbooking): žal lahko pride v posameznih primerih tudi do takšnih situacij. Trudimo se, da vas in vašo turistično agencijo pravočasno obvestimo o morebitnih prebukacijah ter razpoložljivih alternativnih možnosti namestitve. V primeru, da tudi mi nismo obveščeni o prebukaciji, se bo naš lokalni agent potrudil najti enakovredno ali boljšo namestitev. Pred/posezona: v pred- in po-sezoni lahko pride do omejitev hotelskih storitev (klimatska naprava, animacija, športna ponudba) in le-teh ni v polnemobsegu. Seveda smo to okoliščino upoštevali že pri oblikovanju cen. podatki v katalogu Kategorizacija: Pri izbiri objektov smo poskušali zaobjeti želje, pričakovanja inmožnosti vsakogar izmed vas. Kakovost namestitve je odvisna od normativov, ki so v veljavi v posamezni državi, ki pa se lahko razlikujejo od naših normativov. Razlikemed objekti iste kategorije so ponavadi vidne iz cene aranžmaja. Kataloške fotografije: katalogi so natisnjeni več mesecev pred nastopom vašega potovanja, zato v tem času lahko pride do sprememb npr. dograditev, adaptacij ipd. zato se fotografije v katalogu (v redkih primerih) ne ujemajo z dejansko situacijo. posredovanje pomanjkljivosti in reklamacije Iskreno nam je žal, če vaše počitnice kljub vsemu ne bodo takšne kot ste pričakovali, zato vas prosimo, da se, v kolikor med bivanjem pride do kakršnihkoli neprijetnosti ali pomanjkljivosti, nemudoma obrnete na našega predstavnika. Naši izkušeni predstavniki lahko veliko težav - v kolikor jih o tem pravočasno obvestite - rešijo na kraju samem oz. se potrudijo, da vam ponudijo ustrezno pomoč. V primeru, da bi bila po vsebini sodeč reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.) potnik pa ni grajal napake na kraju samem in o nepravilnosti ni obvestil predstavnika, se šteje, da se je potnik strinjal s tako pomanjkljivo opravljeno storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij z zahtevo po znižanju cene storitve oz. plačilu škode. Ob nastopu težav priporočamo, da zahtevate pisno potrditev, ki jo izstavi naš predstavnik na za to predvidenem obrazcu. Ni pa v predstavnikovi moči, da vam na kraju samem prizna kakršnekoli zahtevke ali povračila. spremembe rezervacij, podaljšanje bivanja Vvsehprimerihseobrnitenanašegapredstavnika.Čese vkrajusamemodločitezamenjavohotelaalipodaljšanje bivanja,sebonašpredstavnikpotrudilinvampritem pomagal,vsekakorpajevseodvisnoodletalskihinhotelskih razpoložljivosti.Upoštevajte,dalahkopridedoznatnih dodatnihstroškov(stroškitransferja,stroškistornacijev prvotnorezerviranemhotelu,doplačilazadrughotel,stroški spremembitd.).Dodatnestroškejepotrebnoporavnatipri predstavnikunakrajusamempredspremembostoritve oz.selitvijo.Vkolikornalastnoželjopredčasnoprekinete bivanjeinželitestorniratipreostanekdopusta,povrnitev neizkoriščenihstoritevnimožna. obvestilo o odhodu Potniki prejmejo obvestilo o odhodu najkasneje 5 dni pred odhodom na svojem prodajnemmestu oziroma po elektronski pošti. potovalni dokumenti, vizumi Prosimo vas, da pravočasno preverite veljavnost potovalnih dokumentov.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODUxNzk1