Kompas ponuja turizem za vse - počitnice, potovanja, izleti, letalske karte, jadranje, križarjenje, smučanje, tuji jeziki
01 2006 205
 

Postopek rezervacije

1. Izbira datuma & potnikov in sob

Datum in trajanje

Sobe in potniki

Tipi in starost potnikov

Rezervacija več sob

 

2. Doplačila in dodatna ponudba

Možna doplačila

Obvezna doplačila

Zavarovanje v primeru odpovedi

Najave

 

3. Vnos potnikov

Podatki o potnikih

Nosilec rezervacije

 

4. Izbira plačila

Plačilo ob rezervaciji

Plačilo kavcije ob poslanem povpraševanju

Plačilo na več obrokov

Last Minute paketi

Plačilo s položnico in potrdilo o plačilu

Plačilo s kartico

 

5. Potrditev rezervacije

Pregled podatkov in potrditev rezervacije

 

6. Po potrditvi rezervacije

Neuspela avtorizacija

Rezervacija uspela in Moje rezervacije

 

 

DATUM IN TRAJANJE

V prvem koraku rezervacije najprej izberite datum in trajanje. V meniju so navedeni samo datumi, v katerih je možno opraviti rezervacijo. Desno od menijev se nahaja seznam kapacitet, ki so v izbranem datumu na voljo.

Nazaj na vrh

 

IZBIRA USTREZNE SOBE

V meniju najprej izberite tip sobe, ki ga želite rezervirati. Sobe so opisane s številom osnovnih in dodatnih ležišč.

V vsako sobo lahko razporedite maksimalno toliko odraslih oseb, kolikor je ležišč. Nekatera dodatna ležišča niso primerna za odrasle osebe, kar je navedeno v posebni opombi.

Čeprav je v večini sob otrok do 2. leta starosti brez hrane in ležišča nameščen brezplačno, morate pri vnosu potnikov vnesti tudi tega otroka in njegovo starost. V primeru, da hotelir ne potrdi namestitve za otroka do 2. leta starosti vas bomo o tem naknadno obvestili.

Nazaj na vrh

 

TIPI IN STAROST POTNIKOV

Če želite uveljavljati popuste za upokojence ali mladoporočence, namesto števila odraslih oseb vnesite število posameznih tipov potnikov. V primeru, da uveljavljate popuste za navedene tipe potnikov, morate na zahtevo organizatorja potovanja posredovati potrdilo.

Ker so popusti za otroke vezani na starost, vas prosimo, da vnesete tudi starost otrok. Kot starost otroka navedite dopolnjeno št. let na dan začetka potovanja.

Nazaj na vrh

 

REZERVACIJA VEČIH SOB

V primeru, da želite rezervirati več kot eno sobo, uporabite
Če si premislite, lahko sobo enostavno odstranite z gumbom
Največ lahko rezervirate 3 sobe hkrati.

Nazaj na vrh

 

MOŽNA DOPLAČILA

V koraku izbire doplačil lahko rezervaciji dodate doplačila. Izmed navedenih doplačil izberite količino

·                             polpenzion - zajtrk in večerja

·                             polni penzion - zajtrk, kosilo in večerja

·                             all inclusive (vse vključeno) - vsi obroki in pijača

·                             doplačilo za otroško posteljico

·                             doplačilo za hišne ljubljenčke.

Cene doplačil so v nekaterih primerih odvisne od starosti potnikov, zato bodite pozorni pri izbiri.

Nazaj na vrh

 

OBVEZNA DOPLAČILA

Obvezna doplačila se avtomatično prištejejo v ceno paketa. Med obvezna doplačila sodijo:

·                             stroški rezervacije v višini 15 € - po priporočilu STO

·                             letališke takse

·                             turistične pristojbine (ne vedno)

·                             ostala doplačila po programu .

Nazaj na vrh

 

ZAVAROVANJE V PRIMERU ODPOVEDI

Če potnik ob prijavi predvideva, da se morda zaradi določenih okoliščin, ki utegnejo nastopiti pri njem ali v njegovi ožji družini, potovanja ne bo udeležil, lahko položi odstopnino.

Sporazum o odstopnini velja v primeru vojaškega vpoklica, bolezni in smrti v ožji družini (zakonec, starši, otroci) in se lahko uveljavlja le ob predložitvi ustreznega potrdila.

Odstopnina znaša 5% cene aranžmaja. S programom se lahko posebej določi drugačna višina odstopnine oziroma, da odstopnina ni mogoča. Več si preberite v splošnih pogojih poslovanja.

Nazaj na vrh

 

NAJAVE

Nekatera doplačila in tudi brezplačne storitve je potrebno lastniku kapacitet predhodno najaviti. Pogosto so potrebne najave za hišne ljubljenčke in dodatne storitve, ki niso v zajete v osnovni ponudbi.

Nazaj na vrh

 

PODATKI O POTNIKIH

Vsi podatki o potnikih so obvezni!

Podatke zahtevajo organizatorji potovanj zaradi rezervacije, evidence potnikov in izdajanja potovalnih dokumentov.

Za točnost podatkov o potnikih uporabnik odgovarja sam. Ravno tako uporabnik sam nosi stroške, ki bi nastali zaradi posredovanja napačnih ali lažnih podatkov.

Kompas d.d. podatkov ne bo posredoval nepooblaščenim tretjim osebam.

Posredovane podatke uporabljamo zgolj zato, da vas lahko obvestimo o spremembah v naši ponudbi, novih storitvah, novih aranžmajih, novih turističnih destinacijah, ki bi bile morda za vas zanimive in posebnih ponudbah na naših spletnih straneh, za katere menimo, da bi za vas lahko predstavljale pomembne informacije. S tem, ko ste se prijavili v naš klub boste udeleženi tudi v darilnih igrah, promocijskih akcijah in anketah, osnova za to pa bodo vaši posredovani podatki.

Nazaj na vrh

 

NOSILEC REZERVACIJE

Nosilec rezervacije je oseba, na katero se bodo glasili potovalni dokumenti.

Nosilec potovanja je lahko oseba, stara nad 15 let oziroma oseba, ki ima dovoljenje, da lahko potuje sama, brez spremstva staršev. Za ustrezna potrdila pristojnih ustanov mora potnik poskrbeti sam.

Nazaj na vrh

 

PLAČILO OB REZERVACIJI

Lahko se odločite za plačilo celotnega zneska ob poslani rezervaciji ali za plačilo 30% zneska ob rezervaciji. Celotni znesek rezervacije mora biti poravnan najkasneje do 15 dni pred datumom odhoda.

Nazaj na vrh

 

PLAČILO KAVCIJE OB POSREDOVANEM POVPRAŠEVANJU

Pri rezervaciji paketov na povpraševanje je v izjemnih primerih potrebno vplačilo kavcije v višini 20,86 €. Znesek vplačane kavcije se vam všteje v plačilo paketa in ni dodaten strošek.

Ob prejetju kavcije ali potrdila o plačilu kavcije za vas rezerviramo paket.

V primeru, da nam organizator potovanja ali počitnic ne potrdi povpraševanja, vam vplačani znesek vrnemo v petih delovnih dneh na vaš transakcijski račun.

V primeru, da si premislite in paketa na povpraševanje ne vzamete, Kompas d.d. obdrži kavcijo 20,86 € in vam je ne vrača.

Nazaj na vrh

 

PLAČILO NA VEČ OBROKOV

Na portalu www.kompas.si je mogoče plačevati tudi na obroke brez obresti, ne glede na izbrani tip plačila.

Število obrokov je odvisno od tipa turističnega paketa, njegove cene in časa do odhoda.

·                             0 - 15 dni do odhoda celoten znesek ob rezervaciji

·                             15-45 dni pred odhodom 30% ob prijavi + 1 obrok

·                             45- 90 dni pred odhodom 30% ob prijavi + 2 obroka

·                             nad 90 dni pred odhodom 30% ob prijavi + 3 obroke

Celoten znesek mora biti poravnan najmanj 15 dni pred odhodom.

Nazaj na vrh

 

LAST MINUTE PAKETI

Pri rezervaciji Last Minute paketov ob rezervaciji plačate celotni znesek.

Pri plačilu s položnico vas prosimo, da dokaz o izvedenem plačilu pošljete po faksu (01) 2006-128 ali na elektronski naslov E-rezervacije@kompas.si .

Nazaj na vrh

 

PLAČILO S POLOŽNICO IN DOKAZILO O PLAČILU

V primeru izbire plačila s položnico vam rezervacijo potrdimo šele ob prejemu zneska ali potrdila o plačilu.

Kot dokaz o izvedenem plačilu šteje:

·                             fotokopija ali optično prebrana (skenirana) plačana položnica

·                             posnetek zaslona (print screen) izvršenega plačila v spletni banki.

Dokazilo o izvedenem plačilu pošljete po faksu (01) 2006-128 ali na elektronski naslov na E-rezervacije@kompas.si .

Nazaj na vrh

 

PLAČILO S KREDITNO KARTICO

Kompas d.d. sprejema plačilo s kreditnimi karticami v sodelovanju z Banko Koper. Sprejemamo kartice Eurocard/MasterCard in Activa.

Ob potrditvi rezervacije se bo preko varne povezave z banko avtoriziral znesek, naveden v rubriki plačilo ob rezervaciji. V primeru uspešne avtorizacije bomo prejeli vašo rezervacijo in šele po potrditvi rezervacije bremenili vaš račun za navedeni znesek.

Plačilo obrokov s kreditno kartico

Lahko se odločite za avtomatično poravnavo obrokov ob dospetju. Kompas d.d. bo v tem primeru shranilo podatke, potrebne za ponovno avtorizacijo na varnem strežniku.

V primeru, da želite obroke poravnati sami, lahko to storite s plačilom položnice na pošti, banki ali spletni strani vaše banke.

Nazaj na vrh

 

PREGLED PODATKOV IN POTRDITEV REZERVACIJE

Preden potrdite rezervacijo, preglejte, ali so vsi podatki pravilni. Pred potrditvijo morate potrditi, da se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja.

Nazaj na vrh

 

NEUSPELA AVTORIZACIJA

Če se vam po potrditvi rezervacije izpiše, da avtorizacija ni uspela, lahko pomeni:

·                             na kartici ni zadosti sredstev,

·                             napačno ste vnesli podatke,

·                             povezava s strežnikom ni uspela.

V tem primeru se lahko vrnete na izbiro plačila, ponovno vnesete podatke ali izberete drug način plačila.

Nazaj na vrh

 

REZERVACIJA USPELA IN MOJE REZERVACIJE

Po uspešno oddani rezervaciji si lahko svoje odprte rezervacije vedno ogledate na svojih osebnih straneh na zavihku Moja stran / Moje rezervacije. Za ogled teh strani morate biti prijavljeni.

Nazaj na vrh

Kompas d.d.
Ljubljana, oktober 2009